Polityka Systemu Zarządzania Jakością

MISJA:

Jakość usług dostarczanych przez P.P.H.U LESZEK ANDURA, rzetelność i etyka prowadzonych działań to gwarancja długotrwałych właściwych relacji biznesowych.

„Rzetelni, Profesjonalni, Etyczni”

Dla spełnienia wymagań i oczekiwań klientów, jak i dla systematycznego doskonalenia KIEROWNICTWO przyjmuje następujące cele Polityki Jakości jako kierunki Naszych działań:

  1. Dążenie do wzrostu zadowolenia klientów z jakości oferowanych usług systematycznie dostosowywanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów w poczuciu etyki i uczciwości prowadzonego biznesu.
  2. Przestrzeganie ustalonych zasad, odpowiednio do wymagań prawnych, klientów i innych stron zainteresowanych.
  3. Konsekwentne realizowanie przyjętej strategii biznesowej.
  4. Respektowanie w codziennej praktyce wartości jakimi są: zaangażowanie, profesjonalizm, zaufanie, lojalność, transparentność w codziennej pracy oraz integracja wewnętrzna i wysoka kultura organizacji.
  5. Tworzenie zespołu pracowników oraz kwalifikowanych dostawców w pełni zaangażowanych w profesjonalną realizację powierzonych zadań.
  6. Podejmowanie współpracy jedynie z najlepszymi specjalistami w zakresie prowadzonej działalności.
  7. Stosowanie nowoczesnych rozwiązań z dziedziny zarządzania.

Jako Właściciel jestem odpowiedzialny za realizację niniejszej Polityki Jakości. Deklaruje, że jest i będzie ona nadal konsekwentnie realizowana przez wszystkich pracowników. Stanowi to gwarancję funkcjonowania i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, a przez to rozwoju i umacniania pozycji Firmy na rynku branżowym.

W imieniu P.P.H.U LESZEK ANDURA – Leszek Andura Właściciel

Zaleszany, 10.03 2018.